Haberleşme Teknik İdaresi (TSK), başlangıçta çalışmayı yaza ve beşinci yıla yaymayı planlamıştı ancak sonunda her ikisine de hizmet etti. Köprünün komple onarımı bu yılın ağustos ayı sonuna kadar tamamlanacak.
Smchov'dan Branko'ya giden köprü geçen yıl, üst ve alt köprü ise 2021'de onarıldı. 1983'ten kalma Barrandovsk köprüsü günde 140.000 araba taşıyarak Çek Cumhuriyeti'nin en işlek köprüsü oldu.
Pazartesi gününden itibaren Smchov yönünde sağ şeritte ağır onarımlar başlayacak. Öğle vakti sol şeride geçiyorlar. Her iki etapta da şerit sayısı aynı kalacak ve sürücüler onarım hattı boyunca araç kullanacak.
Clem'in Strakonic rampasını kapatmasının amacı, üzerindeki birçok geçişten birini ortadan kaldırarak köprü üzerindeki trafiği kolaylaştırmaktır. Aynen böyle, rüyamda köprüden araba sürdüğümü görüyorum. Strakonick'ten günde ortalama 13.000 araba, Barrandov'dan ise 22.000 araba geliyor. Köprüye Strakonick, Smchov ve Barrandovo'dan ulaşılsaydı ve köprünün iki şeritli olması hayal olsaydı, arabaların geçmesine izin verilmezdi.
Seyahat rotaları
Modellerde karşılaştırmalı bir değişkenle ilgilendik ve Lihovar'a dönüş rampasından ve Praska çevre yolu boyunca yan yollardan sonra bu 13.000 araca hizmet verebildiğimizde Strakonick'teki kapalı rampa için sonuçlar net bir şekilde ortaya çıktı. TSK trafik mühendisi Michal Peterka kısa süre önce gazeteye şunları söyledi.
Köprüde, önceki beş onarımda olduğu gibi, insanlar bu şeritler yerine her yöne doğru araç kullanacak. Jin debriyajından itibaren sol şeritteki arabalar ters yöne gidiyor. Barrandov ve Strakonice'ye seyahat amaçlı “benim günüm” olarak adlandırılan günde yılın ilk yarısında bir şerit kapatılacak.
Onarım süresi boyunca herhangi bir kaza durumunda köprünün her iki ucunda araç çekme tertibatı hazır bulundurulacaktır. Zaman zaman yapılan değişiklikler nedeniyle tam olarak bir düşüş olacak. TSK, onarım çevresindeki kritik noktalarda trafik ışık sisteminde değişiklik geliştirirken, toplu taşımada 21 numaralı tramvay hattının da taşınması planlanıyor. Değişiklikler 125 ve 170 numaralı otobüsleri de kapsayacak.
Hazırlık çalışmaları TSK tarafından Ocak ayı ortasında, örneğin köprü ayaklarında veya şeritler arası geçiş inşaatında değişiklik yapılmaya başlandığında başlatıldı. Tüpün içinde yüzlerce çalışma yapılıyordu ve işçiler telekomünikasyon kablolarını döşüyordu. Ayrıca kuzey yürüyüş yolunun altına da yapılar inşa ettiler.
Cuma akşamı trafik işaretleri hazırlamaya başladılar ve cumartesi günü Strakonice rampasıyla sınırlı ilk trafiği açarak Lihovar yakınlarında dönüş rampasını açtılar. Köprünün yeniden inşasına yönelik hazırlıklar arasında trafik yollarının onarımı da yer aldı. Üzerinde 290'a yakın kusur buldular ve onardılar. Çoğunlukla güvelerdi.
TSK ilk başta tüm onarımların 5 yılda tamamlanacağını vaat etmişti ancak tünelin yarısına gelindiğinde 2024 ve 2025 yılına ait kalan çalışmaların bir yıl içinde tamamlanacağı açıklandı. Orijinal mahalden onarım aşamasının olduğu mahalleye kadar olan yürüyüş Haziran ayı sonunda tamamlanır.
Smchov'dan Branko'ya giden köprü geçen yıl, üst ve alt köprü ise 2021'de onarıldı. 1983'ten kalma Barrandovsk köprüsü günde 140.000 araba taşıyarak Çek Cumhuriyeti'nin en işlek köprüsü oldu.
Pazartesi gününden itibaren Smchov yönünde sağ şeritte ağır onarımlar başlayacak. Öğle vakti sol şeride geçiyorlar. Her iki etapta da şerit sayısı aynı kalacak ve sürücüler onarım hattı boyunca araç kullanacak.
Clem'in Strakonic rampasını kapatmasının amacı, üzerindeki birçok geçişten birini ortadan kaldırarak köprü üzerindeki trafiği kolaylaştırmaktır. Aynen böyle, rüyamda köprüden araba sürdüğümü görüyorum. Strakonick'ten günde ortalama 13.000 araba, Barrandov'dan ise 22.000 araba geliyor. Köprüye Strakonick, Smchov ve Barrandovo'dan ulaşılsaydı ve köprünün iki şeritli olması hayal olsaydı, arabaların geçmesine izin verilmezdi.
Seyahat rotaları
Modellerde karşılaştırmalı bir değişkenle ilgilendik ve Lihovar'a dönüş rampasından ve Praska çevre yolu boyunca yan yollardan sonra bu 13.000 araca hizmet verebildiğimizde Strakonick'teki kapalı rampa için sonuçlar net bir şekilde ortaya çıktı. TSK trafik mühendisi Michal Peterka kısa süre önce gazeteye şunları söyledi.
Köprüde, önceki beş onarımda olduğu gibi, insanlar bu şeritler yerine her yöne doğru araç kullanacak. Jin debriyajından itibaren sol şeritteki arabalar ters yöne gidiyor. Barrandov ve Strakonice'ye seyahat amaçlı “benim günüm” olarak adlandırılan günde yılın ilk yarısında bir şerit kapatılacak.
Onarım süresi boyunca herhangi bir kaza durumunda köprünün her iki ucunda araç çekme tertibatı hazır bulundurulacaktır. Zaman zaman yapılan değişiklikler nedeniyle tam olarak bir düşüş olacak. TSK, onarım çevresindeki kritik noktalarda trafik ışık sisteminde değişiklik geliştirirken, toplu taşımada 21 numaralı tramvay hattının da taşınması planlanıyor. Değişiklikler 125 ve 170 numaralı otobüsleri de kapsayacak.
Hazırlık çalışmaları TSK tarafından Ocak ayı ortasında, örneğin köprü ayaklarında veya şeritler arası geçiş inşaatında değişiklik yapılmaya başlandığında başlatıldı. Tüpün içinde yüzlerce çalışma yapılıyordu ve işçiler telekomünikasyon kablolarını döşüyordu. Ayrıca kuzey yürüyüş yolunun altına da yapılar inşa ettiler.
Cuma akşamı trafik işaretleri hazırlamaya başladılar ve cumartesi günü Strakonice rampasıyla sınırlı ilk trafiği açarak Lihovar yakınlarında dönüş rampasını açtılar. Köprünün yeniden inşasına yönelik hazırlıklar arasında trafik yollarının onarımı da yer aldı. Üzerinde 290'a yakın kusur buldular ve onardılar. Çoğunlukla güvelerdi.
TSK ilk başta tüm onarımların 5 yılda tamamlanacağını vaat etmişti ancak tünelin yarısına gelindiğinde 2024 ve 2025 yılına ait kalan çalışmaların bir yıl içinde tamamlanacağı açıklandı. Orijinal mahalden onarım aşamasının olduğu mahalleye kadar olan yürüyüş Haziran ayı sonunda tamamlanır.