2010 yılından bu yana en çok černý'da Prag devresinde duran yasadışı reklam panosu ve Pazartesi günü çıkarmaya çalıştı. Bununla birlikte, sahibi, Rýdl'e göre, yasadışı bir şekilde ona erişimi engelledi ve bunun özel bir arazi olduğunu savundu.
Bu nedenle polis Pazartesi günü polis tarafından korundu. Rýdl'e göre, reklam panosunun “çalınan enerji tarafından aydınlatıldığı ve muhtemelen Prag devresinin halka açık bir şekilde yasadışı bir şekilde bağlı olduğu” şüphesini de araştıracak. Kaldırılan Billboard kendi pahasına RMD'yi alabilir.
Rýdl'e göre, sahibi 2017 gibi erken bir tarihte reklamcılığın kaldırılması için bir çağrı aldı ve 2019'dan beri Ulaştırma Bakanlığı'nı reklam panosunu kaldırması için görevlendirdiği 2019'dan beri iletişim kuruyor. Rýdl, “Şu anda, en son değişiklik temelinde burada yasadışı reklamları almak için adımlar attık.”
Aynı zamanda, köprüler ve otoyol üst geçitlerinde reklamların en riskli olduğunu hatırladı. Rydl, “Onları oraya yerleştiren şirketlerin çok acele ettikleri ve otoyolda herhangi bir güvenlik önlemi olmadan bunu yaptıkları deneyimimiz var.” Dedi.
İdari işlemler hızlandı
Reklam panolarının yol koruma bölgesinden çıkarılması, Eylül 2017'den bu yana Yol Yasası'nda bir değişiklik gerektirir. Güvenlik nedeniyle, reklam alanı sahipleri, otoyollardan 250 metreden daha yakın ve birinci sınıf yollardan 50 metreden daha yakınlarsa kaldırılmalarını gerektirir.
2023 yılına kadar, bölgesel otorite reklam tesislerinin kaldırılmasından sorumluydu. Geçen yıldan bu yana, devlet bu yükümlülüğü RMD'ye ve bölgesel yol yönetimi ve bakımına aktardı.
“İletişim yöneticisinin idari prosedürü ve prosedürü hızlandı.” Dedi. Geçen yıl, 717 reklam tesisi RMD veya çağrısı nedeniyle karayollarından ve ilk sınıf yollarından kayboldu.
Reklamları kaldıracak şirketler RMD tarafından yarışmalar yoluyla seçilir ve daha sonra belirli sayıda reklam panosu için çerçeve sözleşmelerini sona erdirir. Zeminde temelleri olan ve bir bina nesnesi olarak tutulan daha büyük taşıyıcıların kaldırılması, Rýdl'e göre, yüzlerce kronun daha düşük maliyetli. Fiyat, örneğin, kullanılabilirliğe veya elektrik ağına bağlanmaya bağlıdır.
Rýdl, “Tabii ki, tüm bu RMD fonları reklam tesislerinin sahiplerini zorluyor ve iyileşecek.” Dedi. Bugünkü reklam panosunun kaldırılması için şirket, sahibinde yaklaşık 400 bin kron toparlayacak.
Bu nedenle polis Pazartesi günü polis tarafından korundu. Rýdl'e göre, reklam panosunun “çalınan enerji tarafından aydınlatıldığı ve muhtemelen Prag devresinin halka açık bir şekilde yasadışı bir şekilde bağlı olduğu” şüphesini de araştıracak. Kaldırılan Billboard kendi pahasına RMD'yi alabilir.
Rýdl'e göre, sahibi 2017 gibi erken bir tarihte reklamcılığın kaldırılması için bir çağrı aldı ve 2019'dan beri Ulaştırma Bakanlığı'nı reklam panosunu kaldırması için görevlendirdiği 2019'dan beri iletişim kuruyor. Rýdl, “Şu anda, en son değişiklik temelinde burada yasadışı reklamları almak için adımlar attık.”
Aynı zamanda, köprüler ve otoyol üst geçitlerinde reklamların en riskli olduğunu hatırladı. Rydl, “Onları oraya yerleştiren şirketlerin çok acele ettikleri ve otoyolda herhangi bir güvenlik önlemi olmadan bunu yaptıkları deneyimimiz var.” Dedi.
İdari işlemler hızlandı
Reklam panolarının yol koruma bölgesinden çıkarılması, Eylül 2017'den bu yana Yol Yasası'nda bir değişiklik gerektirir. Güvenlik nedeniyle, reklam alanı sahipleri, otoyollardan 250 metreden daha yakın ve birinci sınıf yollardan 50 metreden daha yakınlarsa kaldırılmalarını gerektirir.
2023 yılına kadar, bölgesel otorite reklam tesislerinin kaldırılmasından sorumluydu. Geçen yıldan bu yana, devlet bu yükümlülüğü RMD'ye ve bölgesel yol yönetimi ve bakımına aktardı.
“İletişim yöneticisinin idari prosedürü ve prosedürü hızlandı.” Dedi. Geçen yıl, 717 reklam tesisi RMD veya çağrısı nedeniyle karayollarından ve ilk sınıf yollarından kayboldu.
Reklamları kaldıracak şirketler RMD tarafından yarışmalar yoluyla seçilir ve daha sonra belirli sayıda reklam panosu için çerçeve sözleşmelerini sona erdirir. Zeminde temelleri olan ve bir bina nesnesi olarak tutulan daha büyük taşıyıcıların kaldırılması, Rýdl'e göre, yüzlerce kronun daha düşük maliyetli. Fiyat, örneğin, kullanılabilirliğe veya elektrik ağına bağlanmaya bağlıdır.
Rýdl, “Tabii ki, tüm bu RMD fonları reklam tesislerinin sahiplerini zorluyor ve iyileşecek.” Dedi. Bugünkü reklam panosunun kaldırılması için şirket, sahibinde yaklaşık 400 bin kron toparlayacak.